MAXIMO
Upravljanje in vzdrževanje sredstev in storitev


IBM Maximo Asset Management je informacijski sistem za računalniško podprto upravljanje sredstev in storitev, ki na podlagi učinkovite podpore upravljanju sredstev, upravljanju dela, skladiščnem poslovanju ter nabavi pomaga podjetjem pri maksimiranju produktivnosti in podaljšanju življenjske dobe ključnih sredstev ter povrnitvi investicij v njih.  

Podjetjem omogoča zasnovati in vpeljati strategijo celovitega upravljanja sredstev in storitev. Omogoča centralno zajemanje in hranjenje z upravljanjem in vzdrževanjem sredstev povezanih podatkov ter na podlagi podatkov iz sistema zagotavljanje informacij za učinkovito planiranje, organiziranje, izvajanje, analiziranje in optimiranje vzdrževalnih del ter sprejemanje s tem povezanih odločitev.

Z uporabo sistema IBM Maximo lahko podpremo upravljanje vseh vrst sredstev, minimiziramo nepredvidene zastoje, zmanjšamo neplanirano vzdrževanje, optimiramo skladiščne zaloge, zagotovimo pravočasno razpoložljivost rezervnih delov, učinkovito obvladujemo nabavo, zmanjšamo stroške vzdrževanja in povečamo operativno učinkovitost. IBM Maximo na isti platformi vsebuje vsa ključna orodja in funkcionalnosti za razvoj, konfiguriranje, uporabo, avtomatizacijo, analitsko poročanje, obveščanje, varnost dostopa, uvoz podatkov, integracijo z drugimi sistemi ter podporo uporabnikom (Help Desk).

IBM Control Desk (prej IBM SmartCloud Control Desk)je svetovno uveljavljena rešitev za informacijsko podporo procesom upravljanja sredstev in storitev IT. Rešitev je skladna s procesi dobrih praks ITIL V3. Na enotni platformi združuje funkcionalnosti in orodja za upravljanje procesov za obvladovanje zahtevkov, incidentov, problemov, sprememb, konfiguracij, izdaj in celotnega življenjskega cikla sredstev IT.

KOPA računalniški inženiring, d.d., poleg izdelka svojim strankam zagotavlja celovito tehnično podporo, uvajanje, šolanje, strokovno svetovanje, nadgradnje in vzdrževanje.  

MAXIMO ČASOPIS

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)
MAXIMO® je prilagodljiv sistem, ki inovativnim podjetjem omogoča prilagajanje obstoječim procesom in sistemom.

©MAXIMO je registrirana blagovna znamka podjetja IBM.
Prijava na e-novice
Bodite zmeraj na tekočem - prijavite se na e-novice: