Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 9.9.2016

IBM MAXIMO Vzdrževalni informacijski sistem podpira poslovno strategijo

V Steklarni Hrastnik uresničujejo zastavljene poslovne strategije pri upravljanju in vzdrževanju sredstev.



Uvedba sistema IBM Maximo predstavlja velik korak naprej pri kakovosti vzdrževanja, s katero želi Steklarna Hrastnik prispevati k večji produktivnosti in zanesljivosti proizvodnih virov. Z novim vzdrževalnim informacijskim sistemom so podprli celoten vzdrževalni proces. Za ključno opremo so nastavljeni periodični pregledi po različnih kriterijih, na primer po pretečenem času ali obratovalnih urah, nakar se generirajo delovni nalogi z določenimi opravili. Opravljene ure notranjih in delavcev zunanjih izvajalcev se po izvedbi vnesejo v Maximo.

Sledijo okvaram in spremljajo zgodovino strojev, ki je pomembna pri analizi. S pomočjo analize in izboljšav bodo v nadaljevanju dvignili razpoložljivost sredstev ter s tem lažje izpolnjevali proizvodne plane in dobavne roke. Vsak daljši zastoj je posebej evidentiran v poročilu, ki vključuje tudi podroben opis in fotografije strojelomov ali težav na sredstvih. Za zagotovitev točnih in ažurnih podatkov ter poenostavitev dela smo IBM Maximo  povezali z njihovim poslovnim informacijskim sistemom MIT (šifrant identov, sredstva, delavci, stroke, dobavitelji, lokacije opreme …).





KORISTI
+Večja razpoložljivost proizvodnih virov.
+Celovit pregled nad vzdrževalnimi procesi za hitro ukrepanje.
+Poenostavitev administrativnih del.

Več info: aljaz.gradisnik@kopa.si
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)