Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 16.10.2018

Kopa z inovativnimi storitvami v oblaku presenetila na konferenci Make IT

Podjetje Kopa je na konferenci Make IT, ki v organizaciji SIOUG - Slovenskega društva Oracle uporabnikov združuje dve konferenci, SIOUG in JavaSi, predstavila dve inovativni rešitvi v oblaku: Intuitivni portal zaposlenega HR-BOT 24/7 ter dvig zanesljivosti in varnosti poslovanja z uporabo rešitve Dbvisit v Oracle Cloud.

Kopa, letos tudi srebrni pokrovitelj konference, je že vse od začetne prisotnosti Oracla v Sloveniji podjetje z najvišjimi kompetencami za razvoj in upravljanje rešitev na teh vodilnih poslovnih tehnologijah. Na konferenci Make IT je predstavila nagrajeno inovacijo Intuitivni portal zaposlenega HR-BOT 24/7, ki je namenjena digitalizaciji kadrovskih procesov, ter storitev izgradnje varnostne lokacije v oblaku Oracle Cloud.



Kot pravi Domen Ocepek, produktni vodja SW oddelka v Kopi, obe storitvi zaradi delovanja v oblaku predstavljata pomemben mejnik za uporabnike aplikacij, ki delujejo na tehnologijah Oracle. Ogrodje, na katerem deluje Intuitivni portal zaposlenega HR-BOT 24/7 je namreč možno uporabiti tudi za digitalizacijo drugih poslovnih procesov oziroma delovnih postopkov, pri čemer delovanje v oblaku zagotavlja hitro implementacijo ter uporabo s katerih koli mobilnih naprav.

Druga storitev, v kateri je Kopa na inovativen način uporabila rešitev Dbvisit za upravljanje varnostnega shranjevanja podatkov na platformah Oralce, pa podjetjem skupaj  s storitvami Oracle Clouda zagotavlja vzpostavitev cenovno ugodne varnostne lokacije. »Pomembna prednost te storitve je, da se v primeru katastrofe izgubi za samo pol ure podatkov, poslovanje pa se lahko ponovno začne že v eni uri,« je izpostavil Lovro Vreš, ki je v Kopi vodja progama Sistemska integracija. Uporabniki do rezervnega sistema dostopajo od kjer koli in kadar koli prek mobilne podatkovne povezave.  S to Kopino storitvijo si srednja in velika podjetja močno pocenijo neprekinjeno poslovanje in okrevanje v primeru katastrof, kar poslovno kritične rešitve na tehnologijah Oracle dela še bolj konkurenčne.


02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)