SLO ENG 

X

AKTUALNO

KOPA novice

 
Dobivate direkten feedback uporabnikov?

ponedeljek, 18. november 2019    |    Uncategorized, Poslovna področja, Rešitve, Kopa CC

V Kopi nadgrajujemo lastno informacijsko rešitev Kopa Customer Connect, ki pomaga podjetjem pri pridobivanju najpomembnejših podatkov - direktnih povratnih informacij s strani uporabnikov njihovih proizvodov.

Si predstavljate, da bi dobili direkten feedback uporabnikov kako, kdaj, kje, za kaj … uporabljajo vaše produkte? Hkrati pa programsko rešitev uporabili za komunikacijo z uporabniki, neodvisno od vključevanja distributerjev? Kopa Customer Connect s sodobnimi digitalnimi prijemi poveže proizvajalca in uporabnika izdelkov:

  • * Prek registracije produkta v sistem proizvajalec dobi natančno informacijo o kupcu oz. uporabniku. Po drugi strani pa uporabnik dobi možnost uporabe različnih storitev, kot je shranjevanje dokumentov in datotek iz naprav, organizacijo vsebin po projektih ter možnost deljenja z drugimi uporabniki.
  • * Zbiranje statističnih podatkov proizvajalcu omogoča pridobivanje direktnih povratnih informacij o uporabi naprav in obnašanju kupcev, na podlagi katerih lahko proizvajalec izboljša svoj osnovni produkt ter z njim povezane storitve.
  • * Prek istega sistema proizvajalec končnim uporabnikom nudi navodila za uporabo, sporoča novosti, posreduje programske posodobitve, izvaja nadgradnje ter omogoča nakup dodatne opreme in drugih izdelkov.
  • * Sistem omogoča povezovanje z različnimi zalednimi sistemi, s katerimi proizvajalci obvladujejo vsebine, izdelke in kupce, kar zagotavlja avtomatizacijo prodajnih in poprodajnih aktivnosti.

Pri razvoju nam kot izhodišče služijo nekatere pogoste težave, ki proizvajalcem onemogočajo izboljšanje uporabniške izkušnje, pridobivanje informacij za izpopolnjevanje izdelkov, vključevanje v nakupni proces za nove izdelke ter ponudbo dodatnih komercialnih storitev.

Kopa Customer Connect:

  • * omogoča poznavanje končnih kupcev in komunikacijo z njimi,
  • * produktna vsebina in podatki se nahajajo na enem mestu in niso razpršeni po različnih medijih ter sistemih,
  • * je varen in zaprt ekosistem, ki zagotavlja varnost pred spremembami, zlorabami ali izgubo informacij,
  • * omogoča dodelave, nadgradnje in prilagoditve specifičnim potrebam proizvajalcev, ki jih standardne globalne rešitve ne omogočajo (kot npr. DropBox, OneDrive,…).

Dodana vrednost Kopa Customer Connect je neodvisnost od infrastrukture. Rešitev je kupcem na voljo kot naročniška storitev v oblaku ali kot licenčna programska oprema za implementacijo na lokalni infrastrukturi uporabnika.

 

Dobivate direkten feedback uporabnikov?