SLO ENG 

X

AKTUALNO

KOPA novice

 
Samostojna pot ODiP programske rešitve

ponedeljek, 25. november 2019    |    Poslovna področja, Rešitve, UREJENO.dok

Programsko rešitev ODiP (Obvladovanje Dokumentov in Procesov) smo v Kopi razvili pred 12 leti. Podjetja, ki uporabljajo ODiP si danes ne predstavljajo več dela brez njega. Nanj imajo vezane svoje delovne procese, ki so po implementaciji pohitrili delo za 30% ali več. Pomembnost digitalizacije dokumentnih sistemov se še posebej kaže v zadnjih letih, ko poslovanje prehaja na elektronske račune in e-dokumente.

V Kopi razvijamo naše rešitve s posluhom za stranke. Tako smo v lanskem letu sprejeli odločitev, da ODiP stopi na samostojno pot in postane informacijska rešitev, ki je neodvisna od drugih programskih rešitev. S tem lažje zagotavljamo delovanje v najsodobnejšem informacijskem okolju, nudimo popolno podporo pri implementaciji in delovanju programske rešitve ter zagotavljamo varnost in hitrost obdelave podatkov znotraj programske rešitve.

Programska rešitev ODiP omogoča hitro, preprosto in kakovostno podporo različnih poslovnih procesom in področjem. Z njim z lahkoto obvladujete dokumente in poskrbite za standardizacijo postopkov. Ob njegovi implementaciji se definira odgovorne osebe za posamezen korak procesa in tako zagotovite kakovost obdelave dokumentacije in procesov. Hkrati se določi pravice do upravljanja in vpogleda dokumentov in s tem zagotovi varnost obdelave. Nepooblaščene osebe tako ne morejo dostopati do dokumentacije (npr. pogodb, ponudb, računov,…) in procesov, do katerih nimajo pooblastil. 

Največje dodane vrednosti prenovljenega ODiPa vidimo v tem, da je:

  • * mobilen,
  • * večjezičen,
  • * omogoča poljubno prilagoditev iskalnika
  • * omogoča vpogled v zgodovino dokumenta ali postopka,
  • * je intuitiven in
  • * neodvisen.

Mobilnost – uporabnik lahko do ODiPa dostopa preko računalnika, prenosnika, tablice ali mobilnega telefona. Zaradi tehnološkega napredka vmesnik omogoča prilagajanje na različne zaslone (t.i. mobile friendly), za dostop pa potrebujete le povezavo do medmrežja (Wi-Fi ali mobilni podatki).

Večjezičnost – z vgrajenim vmesnikom se programska rešitev uporabniku prikazuje v njegovem jeziku (slovenščini, angleščini, srbščini,… ). To je odlična rešitev za podjetja, ki imajo svoje poslovne enote v različnih državah oz. sodelujejo s podjetji iz tujine.

Prilagoditev iskalnika – s tehnologijo Elasticsearch si lahko uporabnik sam prilagodi iskalne kriterije dokumentacije in postopkov po meta kriterijih, ki so vnaprej določeni po iskalnem ključu. Iskalni kriterij si lahko shranite med priljubljene, tako da vam naslednjič ni potrebno ponavljati nastavitev. Določite si lahko več iskanih kriterijev naenkrat, kar omogoča učinkovitejše in hitrejše iskanje želenih podatkov.

Vpogled v zgodovino dokumenta – ODiP je povezan z internim oz. delovnim arhivom organizacije, ki je namenjen obvladovanja aktualnih dokumentov in procesov. Tako ima pooblaščen uporabnik vedno možnost vpogleda kaj se je s posameznim dokumentom ali postopkom dogajalo.

Intuitivnost – ker je ODiP osnovan na Microsoftovi tehnologiji, je uporabnikom njihovih orodij zelo intuitiven. Na uporabniškem vmesniku ni nepotrebnih gumbov, datotek, povezave ali procesov, ki bi oteževale delo uporabniku.

Neodvisnost – kljub temu, da je ODiP za podjetje oz. organizacijo nameščen na internem serverju ali v oblaku, uporabniki do njega dostopajo preko spletnega brskalnika. ODiP lahko povežemo z vašim obstoječim ERP sistemom in drugimi programskimi rešitvami.

 

Cilj urejenega brezpapirnega poslovanja ni samo prenos dokumentov v elektronsko obliko, ampak je del poslovnega procesa, ki omogoča nemoteno poslovanje. Ta skrbi za izvedo nalog v predvidenih rokih, ustrezno obveščanje dotičnih oseb, prevzemanje odgovornosti in transparentnost procesov. Tako optimiziramo delo zaposlenih in posledično povečamo produktivnost celotnega podjetja.

 

Samostojna pot ODiP programske rešitve