SLO ENG 

X

Dobra praksa KOPA MAXIMO

STEKLARNA HRASTNIK d.d.

IT je del poslovne strategije

 

Steklarna Hrastnik  izboljšuje področje vzdrževanja strojev in naprav

 

Za Steklarno Hrastnik je bistvenega pomena zagotavljanje uspešnosti proizvodnje in uresničevanje zavez kupcem. Iskanje novih pristopov, s katerimi povečajo učinkovitost in strankam ponudijo boljše izdelke in storitve, je v podjetju stalen proces.

Podjetje se zaveda, da lahko dosega visoke standarde, ki jih narekujejo stranke, le s pomočjo ustreznih informacijskih rešitev.

Koristi za stranko
  • dvig razpoložljivosti strojev in naprav zaradi zmanjšanja in skrajšanja zastojev
  • lažje izpolnjevanje proizvodnih planov in dobavnih rokov
  • znižanje stroškov vzdrževanja in povečanje kakovosti vzdrževalnih posegov
  • povečanje produktivnosti in zadovoljstva zaposlenih v vzdrževanju
Izjava naročnika
" Z izboljšavami na informacijskem področju želimo dodatno podpreti tehnično opremljenost, zmogljivost, fleksibilnost in donosnost naše proizvodnje. Načrtujemo, da bomo s tem prispevali k izpolnjevanju naše ponudbe obstoječim kupcem in k pridobivanju novih kupcev "

Andrej Božič, bivši direktor Steklarna Hrastnik d.o.o.

Želite prebrati celoten primer dobre prakse?