SLO ENG 

X

AKTUALNO

KOPA novice

 
14% Dobičkonosnejše ponudbe že v enem mesecu

četrtek, 15. marec 2018    |    Poslovna področja, Komerciala

 

Ob splošnem upadu kupne moči morajo prodajalci za enak ali še celo manjši učinek delati bistveno več.

Podjetja pri iskanju najboljših ponudb za svoje nabavne odločitve razpošiljajo vedno več povpraševanj različnim ponudnikom. Prodajni oddelki te trende občutijo v porastu povpraševanj in pripravi vse večjega števila ponudb.

In vendar to še zdaleč ni vse. Več ponudb še ne pomeni večje prodaje. Strankam je treba posvetiti več časa, se ukvarjati z njihovimi problemi, se jim prilagajati in skupaj z njimi iskati najbolj ugodne rešitve. Za nameček pa so informacije raztresene po različnih koncih, od tega, da se uporablja različne komunikacijske kanale (telefon, e-pošta, sestanki, socialna omrežja,…), do tega, da z njimi komunicira več zaposlenih. Prodaja je dejansko postala bolj kompleksna ter informacijsko in časovno bolj obremenilna za ljudi, kot je bila kdaj koli poprej.

Zaradi porasta aktivnosti se prodajalci ukvarjajo z vedno večjim obsegom administrativnih opravil. Da bi bili pri svojem delu uspešni, da ne bi delali napak in da bi poleg obsega prodaje ustvarjali tudi dobiček potrebujejo učinkovite informacijske rešitve za prodajo in upravljanje odnosov s strankam. Slednje pomagajo izboljšati in pohitriti procese v prodaji, zagotovijo vpogled v izvajanje vseh prodajnih dejavnosti, od vsakodnevnega komuniciranja s strankami, do priprave prodajnih dokumentov in sklepanja poslov.

Kot ugotavljajo v podjetju KOPA, njihove stranke že po mesecu uporabe takšnih informacijskih rešitev, kot je CRM Point, poročajo o tudi za 14% bolj dobičkonosnih ponudbah. Tiste, ki to rešitev uporabljajo že dlje časa pa po enem letu ugotavljajo, da se jim je zadovoljstvo strank dvignilo celo za 25%. S tem so izboljšale enega ključnih prodajnih parametrov in to je stopnja lojalnosti kupcev. Tako se tudi v praksi potrjuje, da učinkovite informacijske rešitve dejansko povečajo prodajno uspešnost in z rastjo lojalnih strank, ki so za podjetje najcenejše, dodatno povečujejo razliko v ceni.

14% Dobičkonosnejše ponudbe že v enem mesecu