SLO ENG 

X

AKTUALNO

KOPA novice

 
Obvladovanje kakovosti za lojalne kupce

torek, 05. september 2017    |    Poslovna področja, Kakovost

 
Raziskave kažejo, da kakovosten sistem za podporo pri reklamacijah podjetjem omogoča učinkovito ukrepanje v primeru pritožb, kar v 70% primerov nezadovoljno stranko spremeni v lojalno. Če pa podjetje poleg učinkovitega ukrepanja pohitri reklamacijski postopek, se delež zvestih strank poveča na 95 %.
 
V času globalizacije in z njo povezane trenutne gospodarske krize, je konkurenčni boj na trgu neizogiben, vse bolj oster in nepredvidljiv. Konkurenčne prednosti podjetij se zaradi tehnološkega razvoja, informacijske mobilnosti in poslovnih interesov vse pogosteje odražajo v »malenkostih«, ki so lahko vredne »zlata«. Zadovoljni kupci za podjetje predstavljajo pomemben kapital in zagotovilo za nadaljnji razvoj. Kupčevo zadovoljstvo je pogoj za njegovo lojalnost podjetju ter posredno pozitivno promocijo v širšem okolju.
 
Podjetja morajo za uresničevanje zahtev kupcev celovito obvladovati kakovost. Pri tem gre za celovit sistemski pristop in sestavni del podjetniške strategije. Ta sistem deluje horizontalno in na vseh funkcijah in sektorjih, vključuje vse zaposlene od vrha do dna in sega nazaj v verigo dobaviteljev ter naprej v verigo odjemalcev.
Obvladovanje kakovosti za lojalne kupce