SLO ENG 

X

KAKOVOST

Upravljanje kakovosti za učinkovito in jasno podporo zahtevnejšim delovnim postopkom

Domov > Poslovna področja > KAKOVOST
 

Informacijska podpora procesom sistema vodenja kakovosti

 

Zaradi vedno višjih zahtev trga po visoki kakovosti izdelkov in konkurence se morajo podjetja prilagajati in izboljševati v smeri dvigovanja kakovosti.
Upravljanje kakovosti je eden kritičnih poslovnih izzivov v podjetjih, saj moramo doseči čim večjo zadovoljstvo kupcev, stalno izboljševati svoje procese in doseči čim boljše sodelovanje zaposlenih pri realizaciji ciljev kakovosti, ki si jih je vodstvo postavilo.

Kopine rešitve ponujajo učinkovite rešitve za podporo sistema vodenja kakovosti, tako podjetjem zagotavljajo optimiziranje procesov povezanih z vodenjem kakovosti.

Rešitve in storitve

Ukrepi

Vodenje ukrepov v Kopinem sistemu Urejeno.dok (link na rešitev) ne le podpira vodenje dokumentov ali nalog, temveč vključuje cel splet dejavnosti, ki se odvijajo pri ukrepih, od načrtovanja, podpore ukrepom pa do same izvedbe.

ISO

Upravljanje kakovosti s sistemi ISO in s tem povezano upravljanje varnosti dokumentov, transparentnost sprememb/dokumentni tokovi ter jasno določena odgovornost.

Reklamacije

Odlična podpora sistemom vodenja kakovosti pri obvladovanju reklamacij, za zagotavljanje korektnih odnosov pri poslovnem komuniciranju (dobavitelji, kupci)

Laboratorij

Obvladovanje sistemov kakovosti ne prinaša samo zahtev po urejenem dokumentiranju, pač pa nam pomaga pri optimizaciji in merjenju učinkovitosti dela v laboratorijih.

Vhodna kontrola

Upravljanje sistemov kakovosti vhodnih materialov v bistvu preprečuje slabo kakovost končnih izdelkov, saj preprečuje, da bi nekakovosten material prispel v proizvodnjo.

Končna kontrola

Programske rešitve za obvladovanje končne kontrole, v kateri se preverjajo vse ali samo nekatere karakteristike kakovosti proizvodov pri normalnih pogojih.

 

IZPOSTAVLJENE POSLOVNE KORISTI in PRILOŽNOSTI

Odpravljanje težav v poslovnih procesih ter zagotavljanje preglednosti nad nastankom in shranjevanjem dokumentov.

 

Učinkovita podpora zahtevnejših delovnih postopkov, kot so eskalacije, opomniki ter upravljanje z različicami dokumentov

 

Manjša verjetnost napak in poškodb izdelkov ter enotno izpolnjevanje zahtev poslovnih partnerjev

 

Zniževanje neposrednih stroškov zaradi izločitve izdelkov neustrezne kakovosti v začetni fazi proizvodnega procesa

 

Doseganje ustrezne ravni kakovosti izdelkov s čim nižjimi stroški, s katerimi zadovoljimo zahteve poslovnih partnerjev

 

Utrjujemo ugled podjetja, tako dobimo boljše izhodišče pri pogajanjih o cenah

 

Primeri dobrih praks
Dobre zgodbe nastajajo skupaj z zadovoljnimi uporabniki
Novice in dogodki iz področja

 

ponedeljek, 10. september 2018

KOPA je v okviru celovitega poslovnega in proizvodnega informacijskega sistema razvila integriran laboratorijski informacijski sistem za upravljanje z vzorci.

sreda, 07. marec 2018

Upravljanje kakovosti s sistemi ISO in s tem povezanega upravljanja varnosti dokumentov, transparentnosti sprememb ter odgovornosti pri izdelavi dokumentov je eden kritičnih poslovnih izzivov v podjetjih, ki  stremijo k stalnim procesnim izboljšavam.

sobota, 06. januar 2018

Pravilno obravnavanje in reševanje prejetih pritožb in reklamacij je tako za podjetje izjemno pomembno in mora postati eno najmočnejših trženjskih in strateških orodij podjetja.

torek, 05. september 2017

Raziskave kažejo, da kakovosten sistem za podporo pri reklamacijah podjetjem omogoča učinkovito ukrepanje v primeru pritožb, kar v 70% primerov nezadovoljno stranko spremeni v lojalno.

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas.

VODJA KAKOVOSTI
g. David NOVAK

+386 (0)31 680 509
+386 (0)2 88 39 764

david.novak@kopa.si

  • *