SLO ENG 

X

KOMERCIALA

Učinkovitejša izraba pravih informacij za kakovostnejše delo z strankami

Domov > Poslovna področja > KOMERCIALA
 

Informacijska podpora vodenja trženjskih aktivnosti

 

Kupec je kralj in tako je treba z njim ravnati. Zato trženjsko in prodajno osebje potrebuje vrsto orodij in informacij iz različnih delov informacijskega sistema. Z celovito obravnavo kupcev in dobaviteljev lahko ponudite kakovostne storitve, s katerimi povečujete vašo konkurenčno prednost, po drugi strani pa prek večjega izplena pri poslih ustvarjate prihodke in dobiček.

Kopa za področje komerciala ponuja zbirko standardnih rešitev v sistemu KOPA ERP, s katerimi podjetja v celoti pokrijejo informacijske in procesne zahteve, vodstvu pa omogoča celovit vpogled v stanje v oddelku komerciale za upravljanje likvidnosti in planiranja poslovne uspešnosti.

Rešitve in storitve

Rešitve v nabavnih procesih

Učinkovita podpora nabavnim procesom, predvsem pa točna in hitra informacija  ob pravem trenutku je vaša velika prednost. Tvorjenje zunanjih naročil na osnovi internih naročil v podjetju, povpraševanje in zbiranje ponudb dobaviteljev, vodenje podatkov o pričakovanih rokih dobav in razknjiževanje

Rešitve v prodaji

Skrb za celotni prodajni proces v podjetju, planiranje prodaje, naročila kupcev, vodenje pogodb in izjav o davkih, urejanje različnih cenikov, dajanje ponudb, izvedbe dobav in dostav ter izdelava prodajnih analiz za proizvodna podjetja.

Skladišče in logistika

Avtomatizacija zajema, izdaje in pregleda nad količinskimi vhodi in izhodi vseh vrst skladišč. Takojšnji podatki o skladiščenju materialov, polizdelkov, izdelkov in trgovskega blaga po lokacijah in po različnih cenah. Popolna prilagodljivost zahtevam uporabnika ob upoštevanju dobrih praks iz logističnih procesov za različne gospodarske panoge in proizvodne dejavnosti

Specialne rešitve v prodaji

Dobre prakse, s katerimi podjetja v celoti pokrijejo  informacijske in procesne zahteve/potrebe prodaje tako v osnovnem delovnem okolju v podjetju kot tudi na terenu. (Urejeno.DOK, KOPA ODiP, CRM point, projektno vodenje trženjskih aktivnosti, mobilno naročanje, rezervacije, odsotnosti, Office 365,….)

 

IZPOSTAVLJENE POSLOVNE KORISTI in PRILOŽNOSTI

Analiza dobaviteljev ob naročanju

 

Optimizacija in poenostavitev procesov nabave

 

Učinkovitejša izraba informacij za prodajo in kakovostnejše delo s strankami

 

Za 30% hitrejša priprava in večja dobičkonosnost ponudb

 

Ureditev delovnih postopkov, odgovornosti in zaupnosti dokumentov

 

Poenostavitev, optimizacija in pospešitev skladiščnih postopkov, komisionirnih poti in transporta

 

Primeri dobrih praks

Dobre zgodbe nastajajo skupaj z našimi zadovoljnimi uporabniki

Novice in dogodki s področja

 

četrtek, 20. september 2018

V Celjskih Mesninah so zaradi rasti poslovanja so na Hrvaškem uvedli Kopino rešitev za mobilno naročanje, s katero so želeli povečati učinkovitost naročanja in utrditi zaupanje kupcev.

petek, 15. junij 2018

V podjetju LIP Bled so z arhivsko nadgradnjo dokumentnega sistema KOPA ODiP
vzpostavili zaupanja vredno hrambo zaključenih dokumentov ter si poleg izboljšane
varnosti dokumentov in informacij pred izgubo zagotovili tudi hitrejše delovanje
dokumentnega sistema.

četrtek, 15. marec 2018

Ob splošnem upadu kupne moči morajo prodajalci za enak ali še celo manjši učinek delati bistveno več.

četrtek, 12. januar 2017

S Kopino rešitvijo za elektronsko vodenje pogodb Urejeno.DOK so v družbi BSH Hišni aparati d. o .o. Nazarje so ustvarili pomembne časovne in stroškovne prihranke.

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas.

VODJA PROGRAMA
g. Sandi TOMŠIČ

+386 (0)41 769 235
+386 (0)2 88 39 747

sandi.tomsic@kopa.si

  • *