SLO ENG 

X

VZDRŽEVANJE

Domov > Poslovna področja > UPRAVLJANJE SREDSTEV
 

IBM Maximo Informacijska podpora vzdrževanju

Rešitev omogoča zasnovati in vpeljati strategijo celovitega upravljanja sredstev in storitev z enim orodjem. V MAXIMO imamo centralno zajete in hranjene podatke ter na tej podlagi zagotovljene informacije za učinkovito grafično, terminsko in vsebinsko planiranje. Sočasno pa organiziramo, izvajamo, analiziramo in optimiramo vzdrževalna dela. Rešitev je namenjena vsem vrstam podjetjem in organizacijam, neodvisno od zahtevnosti procesov in števila uporabnikov

IBM Maximo omogoča učinkovito podporo pri upravljanju sredstev in storitev ter pomaga podjetjem pri maksimiranju produktivnosti, razpoložljivosti in podaljšanju življenjske dobe ključnih sredstev, krajšanju časa administrativnih postopkov ter povrnitvi investicij.
 

Rešitve in storitve
IBM MAXIMO

Povezljivost med IBM Maximo s poslovnimi, nadzornimi in varnostnimi sistemi

  • ● S poslovnimi sistemi
  • ● S sistemom za zastoje
  • ● Beleženje prisotnosti
  • ● Nadzor in kontrola dostopa
  • ● SCADA

Informacijska podpora vzdrževanju

Odločitev o informacijski podpori upravljanju in vzdrževanju je postala potreba in je podpora vse procesom v upravljanju in vzdrževanju sredstev.

Spremljanje zastojev v realnem času

V podjetjih s kontinuirano proizvodnjo je ključno zagotavljanje čim višje razpoložljivosti strojev in zniževanja zastoje. Znižanje zastojev in upravljanje podatkov in vzdrževanja pa odločilno vpliva na doseganje zastavljenih ciljev.

Za kognitivno poslovanje potrebujemo ustrezno IT podporo

IT podpora daje smisel nestrukturiranim in temnim podatkom in ponuja orodje za upravljanje podatkov v njihovem življenjskem ciklu.

Uspešne odločitve s pomočjo analize različnih podatkov

S pomočjo zajetih in analiziranih podatkov v realnem času lahko ukrepamo takoj. Po daljšem pretečenem času pa lahko izvedemo temeljitejšo analizo za poljubno obdobje na večjem številu podatkov.

 

IZPOSTAVLJENE POSLOVNE KORISTI in PRILOŽNOSTI

Podpora uporabnikom

Uporabnik informacijske podpore je razbremenjen na področju pridobivanje informacij in jih zgolj uporablja in sprejema končne odločitve

Analize v realnem času

V realnem času pridemo do podatkov, ki so ključni za odločitve.

Obvladovanje zastojev

Strateški pregled nad procesi v vzdrževanju

Dvig proizvodnje in nižanje stroškov

Primeri dobrih praks

Dobre zgodbe nastajajo skupaj z našimi zadovoljnimi uporabniki

Novice in dogodki s področja
četrtek, 20. september 2018

Uvedba sistema IBM Maximo predstavlja velik korak naprej pri kakovosti vzdrževanja, s katero želi Steklarna Hrastnik prispevati k večji produktivnosti in zanesljivosti proizvodnih virov.

nedelja, 10. junij 2018

Nova IBM-ova zbirka orodij Cognos Business Intelligence packs for Maximo uporabnikom vodilnega informacijskega sistema za vzdrževanje omogoča vizualizacijo in vpogled v ključna funkcionalna področja vzdrževanja, kot so delovni nalogi (Work Order), sredstva (Asset), okvare sredstev (Asset Failure) ter nabava rezervnih delov (Supply Chain Management). 

sobota, 02. december 2017

Uporaba kazalnikov učinkovitosti in informacijskega sistema razbremeni vzdrževalce in druge uporabnike v vzdrževanju. 

sreda, 18. oktober 2017

Neizpodbitno dejstvo je, da je vlaganje v vzdrževanje dobičkonosno. »Vzdrževanje je investicija« je bila tako vodilna tema letošnjega tradicionalnega 24. Tehniškega posvetovanja in sejma vzdrževalcev Slovenije, ki je potekalo od 16. in 17. oktobra na Otočcu. 
 

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas.

VODJA PROGRAMA MAXIMO
g. Aljaž GRADIŠNIK

+386 (0)31 680 543
+386 (0)2 88 39 765

aljaz.gradisnik@kopa.si

  • *