Podpora poslovni strategiji in uporabniški izkušnji strank
Kopa EAM je celovita rešitev upravljanja in vzdrževanja sredstev, ki zajema IT podporo poslovnim procesom. Omogoča upravljanje sredstev, dela, skladiščnega poslovanja (rezervni deli, prva vgradnja) ter nabav na enotni platformi. Kopa Customer Connect s sodobnimi digitalnimi prijemi poveže proizvajalca in uporabnika izdelkov.
Kopa EAM – Customer Connect nadgrajuje povezanost internih procesov (posredovanje in prejemanje dokumentacije, spremljanje proizvodnje, sledljivosti, ažurnosti podatkov o dovršenosti proizvodnje, učinkovitosti, brezpapirno poslovanje) in izboljšavo eksternih procesov do kupcev in distributerjev.
Rešitve in storitve
Upravljanje reklamacij in nadgradenj
Spremljanje izdelave izdelka preko zahtevkov
Upravljanje poslovnih partnerjev
Upravljanje sredstev iz vidika spremljanja izdelkov
Upravljanje končnih uporabnikov in distributerjev na podlagi uporabniških dostopnih računov
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Celovit pregled nad proizvodnimi in vzdrževalnimi procesi
Prijavljanje in vpogled zahtevkov s strani distributerja in končnega kupca
Ogled trenutnega stanja izdelave vozila s strani administratorja, distributerja in končnega kupca
Administrativno upravljanje zahtevkov (reklamacij in nadgradenj)
Pregled in upravljanje sredstev
Poznavanje končnih kupcev in komunikacije z njimi
Zbiranje povratnih informacij o uporabi produkta in obnašanju uporabnikov, ki služijo za analizo, ki vodi v izboljšave, nadaljnji razvoj in prodajo
Končnim uporabnikom nudi navodila za uporabo, sporoča novosti, posreduje programske posodobitve, izvaja nadgradnje ter omogoča nakup dodatne opreme in drugih izdelkov
Izjava vodje
Kopini programerji in razvijalci smo združili najboljše lastnosti dveh lastnih programskih rešitev. Kopa EAM - Customer Connect skrbi za upravljanje in vzdrževanje zahtevnejših izdelkov ter zagotavlja vrhunsko uporabniško izkušnjo in komunikacijo s kupci.
Zadnje aktualne novice in dogodki

Upravljanje vzdrževanja in sredstev v vseh vrstah podjetij (predvsem proizvodnih) s pomočjo informacijske podpore – IBM MAXIMO
Z globalizacijo IT storitev se lahko na lokalnem tržišču IT naenkrat pojavi več ponudnikov za…

Znate izkoristiti potencial podatkov?
V današnjem dinamičnem poslovnem okolju je pridobivanje podatkov ključnega pomena za uspešno delovanje podjetij. Pravilno…

Pridobite zaščito pred grožnjami: Rešitve za Endpoint/Rapid Detection and Response za mala podjetja
V današnjem digitalnem svetu je varnost informacijskih sistemov ključnega pomena za ohranjanje poslovanja in zaupanja…

Kako podaljšati življenjsko dobo specialnim in namenskim rešitvam?
Že kar nekaj časa je minilo od kar so različni strežniki podjetja Digital kraljevali po…
Kontaktirajte nas
