Podpora poslovni strategiji in uporabniški izkušnji strank
Kopa EAM je celovita rešitev upravljanja in vzdrževanja sredstev, ki zajema IT podporo poslovnim procesom. Omogoča upravljanje sredstev, dela, skladiščnega poslovanja (rezervni deli, prva vgradnja) ter nabav na enotni platformi. Kopa Customer Connect s sodobnimi digitalnimi prijemi poveže proizvajalca in uporabnika izdelkov.
Kopa EAM – Customer Connect nadgrajuje povezanost internih procesov (posredovanje in prejemanje dokumentacije, spremljanje proizvodnje, sledljivosti, ažurnosti podatkov o dovršenosti proizvodnje, učinkovitosti, brezpapirno poslovanje) in izboljšavo eksternih procesov do kupcev in distributerjev.
Rešitve in storitve
Upravljanje reklamacij in nadgradenj
Spremljanje izdelave izdelka preko zahtevkov
Upravljanje poslovnih partnerjev
Upravljanje sredstev iz vidika spremljanja izdelkov
Upravljanje končnih uporabnikov in distributerjev na podlagi uporabniških dostopnih računov
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Celovit pregled nad proizvodnimi in vzdrževalnimi procesi
Prijavljanje in vpogled zahtevkov s strani distributerja in končnega kupca
Ogled trenutnega stanja izdelave vozila s strani administratorja, distributerja in končnega kupca
Administrativno upravljanje zahtevkov (reklamacij in nadgradenj)
Pregled in upravljanje sredstev
Poznavanje končnih kupcev in komunikacije z njimi
Zbiranje povratnih informacij o uporabi produkta in obnašanju uporabnikov, ki služijo za analizo, ki vodi v izboljšave, nadaljnji razvoj in prodajo
Končnim uporabnikom nudi navodila za uporabo, sporoča novosti, posreduje programske posodobitve, izvaja nadgradnje ter omogoča nakup dodatne opreme in drugih izdelkov
Izjava vodje
Kopini programerji in razvijalci smo združili najboljše lastnosti dveh lastnih programskih rešitev. Kopa EAM - Customer Connect skrbi za upravljanje in vzdrževanje zahtevnejših izdelkov ter zagotavlja vrhunsko uporabniško izkušnjo in komunikacijo s kupci.
Zadnje aktualne novice in dogodki
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/07/Blog_Cover-8-540x360.png)
Kako lahko učinkovita komunikacija izboljša prodajne rezultate
Eden ključnih elementov, ki lahko močno vpliva na uspeh prodajne ekipe, je učinkovita komunikacija. Ko…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/06/Blog_Cover-2-540x360.png)
Kako zmanjšati strošek dela prek avtomatizacije procesa likvidacije računov
Ste se kdaj vprašali, kako bi lahko zmanjšali stroške dela in hkrati povečali učinkovitost v…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/06/Blog_Cover-1-540x360.png)
Dvojni uspeh Kope na podelitvi priznanj za inovacije Koroške!
V sredo, 5. junija 2024, smo se Kopaši v Slovenj Gradcu udeležili pomembnega dogodka za…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/05/Blog_Cover-6-540x360.png)
Poenostavitev kadrovskih procesov: Kako KOPA HRM oblikuje prihodnost?
Digitalizacija kadrovskih procesov je ključnega pomena za učinkovito upravljanje s kadri. Podjetje KOPA d.d. s…
Kontaktirajte nas
![Aljaž Gradišnik Kopa d.d.](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2020/09/Aljaz-Gradisnik_1-300x300.png)