Meni

Kopa ODiP

Uspešno brezpapirno poslovanje z urejeno dokumentacijo in postopki

Dokumentni sistem za obvladovanje dokumentov in procesov

Cilj dokumentnega sistema ni samo prenos dokumentov v elektronsko obliko, ampak je del poslovnega procesa, ki optimizira poslovanje. Skrbi za izvedo nalog v predvidenih rokih, ustrezno obveščanje odgovornih oseb, prevzemanje odgovornosti in transparentnost procesov.

Dokumentni sistem ODiP (Obvladovanje Dokumentov iProcesov) združuje širok nabor gradnikov za upravljanje z dokumentacijo, delovnimi postopki in skupinskim delom. Ti omogočajo hitro, preprosto in kakovostno podporo poslovanju. Uporabniki sami izberejo potrebne delovne tokove in jih nato le nadgrajujejo. 

Rešitve in storitve

Optimizacija poslovnih procesov

Dokumentni sistem ODiP zagotavlja optimizacijo poslovnih procesov v vseh oddelkih podjetja. Omogoča digitalno avtomatizacijo delovnih tokov na podlagi vnaprej določenih korakov.

Standardizacija delovnih procesov

Delo z dokumenti postane urejeno, določene so odgovorne osebe in potek obvladovanja dokumentov se standardizira. Upravljanje z dokumentacijo ne predstavlja več časovne izgube v poslovanju.

Varnost obdelovanja dokumentov

Ob postavitvi dokumentnega sistema se definira odgovorne osebe, dodeli pravice do upravljanja in vpogleda dokumentov oz. avtorizacijo za posamezen del delovnega procesa.

Zagotovljena revizijska sled

Dostopajte do vseh verzij dokumentov v sistemu. Z možnostjo vpogleda v spremembe po uporabnikih ter časovnimi oznakami sprememb je zagotovljena revizijska sledljivost.

Enostavna dostopnost dokumentnega sistema

Intuitiven in prilagodljiv uporabniški vmesnik zagotavlja uporabo dokumentnega sistema na različnih napravah - namizni računalnik, tablice, pametni telefon.

Integracija z drugimi programskimi rešitvami

Dokumentni sistem povežite z vašim centralnim informacijskim sistemom (npr. ERP), ponudniki digitalnih arhivskih rešitev ali z rešitvijo DocuSign®, ki je vodilni ponudnik e-Podpisovanja dokumentov v poslovnem svetu.

Eksterna komunikacija

Pripravljene dokumente z enim klikom enostavno in hitro pošljete po elektronski pošti.

Mednarodno okolje

Z vmesnikom je poskrbljeno za delo v Slovenskem, Srbskem in Angleškem jeziku, možna je tudi prilagoditev v druge jezike.

Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti

Preglednost dokumentov, odgovornosti in postopkov

Pregledovanje in podpisovanje dokumentov od kjerkoli in kadarkoli

Enostavno obvladovanje in nadzor prejetih računov in e-računov

Prihranek časa in denarja

Revizijska sledljivost potrjevanja dokumentov

Enostavno upravljanje različnih tipov dokumentov

Možnost dinamičnega filtriranja po različnih opisnih podatkih

Enostavno verzioniranje dokumentov

Enostavno upravljanje različnih tipov delovnih tokov

Izjava naročnika

Z rešitvijo KOPA ODiP (bivši Urejeno.DOK) je vloga v procesu potrjevanja dokumentov vedno jasno opredeljena, sledljiva in dostopna, kar dvigne odgovornost in močno pohitri proces.

Edvard Reven, direktor Metrel d.d.
Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

Kontaktirajte nas

Alojz Lauko, Kopa d.d.
PRODAJNI SVETOVALEC KOPA ODIP
Alojz Lauko
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.