Meni

Kopa ODiP – DMS

Dokumentni sistem za uspešno brezpapirno poslovanje

Obvladovanje dokumentov in procesov

Cilj dokumentnega sistema ni samo prenos dokumentov v elektronsko obliko, ampak ta predstavlja del poslovnega procesa, ki optimizira poslovanje.

Dokumentni sistem ODiP (Obvladovanje Dokumentov in Procesov) združuje širok nabor gradnikov za upravljanje z dokumentacijo, delovnimi postopki in skupinskim delom.

ODiP
ODiP

ODiP omogoča hitro, preprosto in kakovostno podporo različnim poslovnim procesom v vseh oddelkih. Z njim učinkovito obvladujete dokumente in poskrbite za standardizacijo postopkov.

Funkcionalnosti

Zagotovite učinkovito podporo poslovnim procesom z uvedbo podpore skupinskemu delu, centralizacije dokumentov in zagotavljanja sledljivosti dela.

Optimizacija poslovnih procesov

OPTIMIZACIJA

Dokumentni sistem KOPA ODiP zagotavlja optimizacijo poslovnih procesov v vseh oddelkih podjetja. Omogoča digitalno avtomatizacijo delovnih tokov na podlagi vnaprej določenih korakov.
Click Here

Varnost obdelave dokumentov in zagotovljena revizijska sled

VARNOST IN SLEDLJIVOST

Ob postavitvi dokumentnega sistema se definira odgovorne osebe, dodeli pravice do upravljanja in vpogleda dokumentov oz. avtorizacijo za posamezen del delovnega procesa.
Click Here

Iskanje po vsebini dokumenta

ISKANJE

Prilagodljivi iskalni kriteriji, prepoznava besedila (OCR) ter Full-text search tehnologija v dokumentnem sistemu KOPA ODiP omogočajo iskanje po celotnem besedilu.
Click Here

Centralizacija vaše dokumentacije

CENTRALIZACIJA

Dokumentni sistem KOPA ODiP skrbi za centralizacijo vaših dokumentov znotraj podjeta. Vsi dokumenti so v vsakem trenutku obdelave varno shranjeni in dostopni avtoriziranim osebam.
Click Here

Elektronsko podpisovanje dokumentov

ELEKTRONSKI PODPIS

E-podpis omogoča podpis dokumentov na katerikoli napravi in izkazuje posameznikovo privolitev- zakonito in zavezujočo.
Click Here

Certificiran eArhiv

CERTIFICIRAN eARHIV

KOPA ODiP omogoča integracijo s centraliziranim eArhivom, s čimer lahko dokumente hranite v brezpapirni obliki.
Click Here

Pregled in podpis dokumentov kjerkoli in kadarkoli

PREGLED IN PODPIS DOKUMENTOV

Intuitiven in prilagodljiv uporabniški vmesnik zagotavlja uporabo dokumentnega sistema na različnih napravah – namizni računalnik, tablice, pametni telefon.
Click Here

Integracija z drugimi programskimi rešitvami

INTEGRACIJA

Dokumentni sistem povežite z vašim centralnim informacijskim sistemom, ponudniki digitalnih arhivskih rešitev ali ponudniki e-podpisovanja.
Click Here

Standardizacija delovnih procesov

Delo z dokumenti postane urejeno, določene so odgovorne osebe in potek obvladovanja dokumentov se standardizira. Upravljanje z dokumentacijo ne predstavlja več časovne izgube v poslovanju.

Varnost obdelovanja dokumentov

Ob postavitvi dokumentnega sistema se definira odgovorne osebe, dodeli pravice do upravljanja in vpogleda dokumentov oz. avtorizacijo za posamezen del delovnega procesa.

Optimizacija poslovnih procesov

Dokumentni sistem ODiP zagotavlja optimizacijo poslovnih procesov v vseh oddelkih podjetja. Omogoča digitalno avtomatizacijo delovnih tokov na podlagi vnaprej določenih korakov.

Standardizacija delovnih procesov

Delo z dokumenti postane urejeno, določene so odgovorne osebe in potek obvladovanja dokumentov se standardizira. Upravljanje z dokumentacijo ne predstavlja več časovne izgube v poslovanju.

Varnost obdelovanja dokumentov

Ob postavitvi dokumentnega sistema se definira odgovorne osebe, dodeli pravice do upravljanja in vpogleda dokumentov oz. avtorizacijo za posamezen del delovnega procesa.

Zagotovljena revizijska sled

Dostopajte do vseh verzij dokumentov v sistemu. Z možnostjo vpogleda v spremembe po uporabnikih ter časovnimi oznakami sprememb je zagotovljena revizijska sledljivost.

Enostavna dostopnost dokumentnega sistema

Intuitiven in prilagodljiv uporabniški vmesnik zagotavlja uporabo dokumentnega sistema na različnih napravah - namizni računalnik, tablice, pametni telefon.

Integracija z drugimi programskimi rešitvami

Dokumentni sistem povežite z vašim centralnim informacijskim sistemom (npr. ERP), ponudniki digitalnih arhivskih rešitev ali z rešitvijo DocuSign®, ki je vodilni ponudnik e-Podpisovanja dokumentov v poslovnem svetu.

Eksterna komunikacija

Pripravljene dokumente z enim klikom enostavno in hitro pošljete po elektronski pošti.

Mednarodno okolje

Z vmesnikom je poskrbljeno za delo v Slovenskem, Srbskem in Angleškem jeziku, možna je tudi prilagoditev v druge jezike.

Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti

Preglednost dokumentov, odgovornosti in postopkov

Pregledovanje in podpisovanje dokumentov od kjerkoli in kadarkoli

Enostavno obvladovanje in nadzor prejetih računov in e-računov

Prihranek časa in denarja

Revizijska sled nastajanja, urejanja, pregledovanja in potrjevanja dokumentov

Od usklajene predloge do urejene, lektorirane, prevedene in elektronsko podpisane e-pogodbe

Bistveno hitrejše in učinkovitejše iskanje (Elasticsearch)

Enostavno verzioniranje dokumentov

Enostavno upravljanje različnih tipov dokumentov in delovnih tokov

Elektronsko podpisovanje dokumentov, ki velja tudi v mednarodnem okolju

Varnost z dvostopenjsko avtentikacijo

Iskanje po vsebini dokumentov (Full text search), tudi tistih, ki so bili skenirani (OCR)

Izjava naročnika

Z rešitvijo KOPA ODiP je vloga v procesu potrjevanja dokumentov vedno jasno opredeljena, sledljiva in dostopna, kar dvigne odgovornost in močno pohitri proces.

Edvard Reven, direktor Metrel d.d.
Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

Kontaktirajte nas

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.