Obvladovanje dokumentov in procesov
Cilj dokumentnega sistema ni samo prenos dokumentov v elektronsko obliko, ampak ta predstavlja del poslovnega procesa, ki optimizira poslovanje.
Dokumentni sistem ODiP (Obvladovanje Dokumentov in Procesov) združuje širok nabor gradnikov za upravljanje z dokumentacijo, delovnimi postopki in skupinskim delom.
- Učinkovito obvladovanje dokumentov in vašega gradiva.
- Pregled in podpis dokumentov kjerkoli in kadarkoli.
- Optimizacija poslovnih procesov.
- Intuitivnost, mobilnost, neodvisnost.
- Kakovost obdelave dokumentov in procesov.
- Integracija z obstoječo programsko shemo.
ODiP omogoča hitro, preprosto in kakovostno podporo različnim poslovnim procesom v vseh oddelkih. Z njim učinkovito obvladujete dokumente in poskrbite za standardizacijo postopkov.
- Transparentnost vaših procesov.
- Pravice upravljanja in pogleda dokumentov.
- Avtentičnost, celovitost in varnost hranjenega gradiva.
Funkcionalnosti
Zagotovite učinkovito podporo poslovnim procesom z uvedbo podpore skupinskemu delu, centralizacije dokumentov in zagotavljanja sledljivosti dela.
Optimizacija poslovnih procesov
OPTIMIZACIJA
Varnost obdelave dokumentov in zagotovljena revizijska sled
VARNOST IN SLEDLJIVOST
Iskanje po vsebini dokumenta
ISKANJE
Centralizacija vaše dokumentacije
CENTRALIZACIJA
Elektronsko podpisovanje dokumentov
ELEKTRONSKI PODPIS
Certificiran eArhiv
CERTIFICIRAN eARHIV
Pregled in podpis dokumentov kjerkoli in kadarkoli
PREGLED IN PODPIS DOKUMENTOV
Integracija z drugimi programskimi rešitvami
INTEGRACIJA
Standardizacija delovnih procesov
Delo z dokumenti postane urejeno, določene so odgovorne osebe in potek obvladovanja dokumentov se standardizira. Upravljanje z dokumentacijo ne predstavlja več časovne izgube v poslovanju.
Varnost obdelovanja dokumentov
Ob postavitvi dokumentnega sistema se definira odgovorne osebe, dodeli pravice do upravljanja in vpogleda dokumentov oz. avtorizacijo za posamezen del delovnega procesa.
Optimizacija poslovnih procesov
Dokumentni sistem ODiP zagotavlja optimizacijo poslovnih procesov v vseh oddelkih podjetja. Omogoča digitalno avtomatizacijo delovnih tokov na podlagi vnaprej določenih korakov.
Standardizacija delovnih procesov
Delo z dokumenti postane urejeno, določene so odgovorne osebe in potek obvladovanja dokumentov se standardizira. Upravljanje z dokumentacijo ne predstavlja več časovne izgube v poslovanju.
Varnost obdelovanja dokumentov
Ob postavitvi dokumentnega sistema se definira odgovorne osebe, dodeli pravice do upravljanja in vpogleda dokumentov oz. avtorizacijo za posamezen del delovnega procesa.
Zagotovljena revizijska sled
Dostopajte do vseh verzij dokumentov v sistemu. Z možnostjo vpogleda v spremembe po uporabnikih ter časovnimi oznakami sprememb je zagotovljena revizijska sledljivost.
Enostavna dostopnost dokumentnega sistema
Intuitiven in prilagodljiv uporabniški vmesnik zagotavlja uporabo dokumentnega sistema na različnih napravah - namizni računalnik, tablice, pametni telefon.
Integracija z drugimi programskimi rešitvami
Dokumentni sistem povežite z vašim centralnim informacijskim sistemom (npr. ERP), ponudniki digitalnih arhivskih rešitev ali z rešitvijo DocuSign®, ki je vodilni ponudnik e-Podpisovanja dokumentov v poslovnem svetu.
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Preglednost dokumentov, odgovornosti in postopkov
Pregledovanje in podpisovanje dokumentov od kjerkoli in kadarkoli
Enostavno obvladovanje in nadzor prejetih računov in e-računov
Prihranek časa in denarja
Revizijska sled nastajanja, urejanja, pregledovanja in potrjevanja dokumentov
Od usklajene predloge do urejene, lektorirane, prevedene in elektronsko podpisane e-pogodbe
Bistveno hitrejše in učinkovitejše iskanje (Elasticsearch)
Enostavno verzioniranje dokumentov
Enostavno upravljanje različnih tipov dokumentov in delovnih tokov
Elektronsko podpisovanje dokumentov, ki velja tudi v mednarodnem okolju
Varnost z dvostopenjsko avtentikacijo
Iskanje po vsebini dokumentov (Full text search), tudi tistih, ki so bili skenirani (OCR)
Izjava naročnika
Z rešitvijo KOPA ODiP je vloga v procesu potrjevanja dokumentov vedno jasno opredeljena, sledljiva in dostopna, kar dvigne odgovornost in močno pohitri proces.
Primeri dobrih praks
Dobre prakse nastajajo skupaj z našimi zadovoljnimi uporabniki
Zadnje aktualne novice in dogodki
Kopa navdušuje mlade na Koroškem kariernem sejmu
Na Koroškem kariernem sejmu v Dravogradu smo imeli priložnost predstaviti Kopo številnim obiskovalcem, med katerimi…
Vloga umetne inteligence v kadrovski službi
V sodobnem poslovnem svetu se kadrovska funkcija vedno bolj spoprijema s kompleksnimi izzivi in pritiski….
Kako poskrbeti za kibernetsko varnost?
Kibernetska varnost je ključnega pomena za zaščito vaših podatkov in informacij. Napadi na spletne sisteme…
Kako lahko učinkovita komunikacija izboljša prodajne rezultate
Eden ključnih elementov, ki lahko močno vpliva na uspeh prodajne ekipe, je učinkovita komunikacija. Ko…