Obvladovanje dokumentov in procesov
Cilj dokumentnega sistema ni samo prenos dokumentov v elektronsko obliko, ampak je del poslovnega procesa, ki optimizira poslovanje. Skrbi za izvedo nalog v predvidenih rokih, ustrezno obveščanje odgovornih oseb, prevzemanje odgovornosti in transparentnost procesov.
Dokumentni sistem ODiP (Obvladovanje Dokumentov in Procesov) združuje širok nabor gradnikov za upravljanje z dokumentacijo, delovnimi postopki in skupinskim delom. Ti omogočajo hitro, preprosto in kakovostno podporo poslovanju. Uporabniki sami izberejo potrebne delovne tokove in jih nato le nadgrajujejo.
Rešitve in storitve
Optimizacija poslovnih procesov
Dokumentni sistem ODiP zagotavlja optimizacijo poslovnih procesov v vseh oddelkih podjetja. Omogoča digitalno avtomatizacijo delovnih tokov na podlagi vnaprej določenih korakov.
Standardizacija delovnih procesov
Delo z dokumenti postane urejeno, določene so odgovorne osebe in potek obvladovanja dokumentov se standardizira. Upravljanje z dokumentacijo ne predstavlja več časovne izgube v poslovanju.
Varnost obdelovanja dokumentov
Ob postavitvi dokumentnega sistema se definira odgovorne osebe, dodeli pravice do upravljanja in vpogleda dokumentov oz. avtorizacijo za posamezen del delovnega procesa.
Zagotovljena revizijska sled
Dostopajte do vseh verzij dokumentov v sistemu. Z možnostjo vpogleda v spremembe po uporabnikih ter časovnimi oznakami sprememb je zagotovljena revizijska sledljivost.
Enostavna dostopnost dokumentnega sistema
Intuitiven in prilagodljiv uporabniški vmesnik zagotavlja uporabo dokumentnega sistema na različnih napravah - namizni računalnik, tablice, pametni telefon.
Integracija z drugimi programskimi rešitvami
Dokumentni sistem povežite z vašim centralnim informacijskim sistemom (npr. ERP), ponudniki digitalnih arhivskih rešitev ali z rešitvijo DocuSign®, ki je vodilni ponudnik e-Podpisovanja dokumentov v poslovnem svetu.
Eksterna komunikacija
Pripravljene dokumente z enim klikom enostavno in hitro pošljete po elektronski pošti.
Mednarodno okolje
Z vmesnikom je poskrbljeno za delo v Slovenskem, Srbskem in Angleškem jeziku, možna je tudi prilagoditev v druge jezike.
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Preglednost dokumentov, odgovornosti in postopkov
Pregledovanje in podpisovanje dokumentov od kjerkoli in kadarkoli
Enostavno obvladovanje in nadzor prejetih računov in e-računov
Prihranek časa in denarja
Revizijska sledljivost potrjevanja dokumentov
Enostavno upravljanje različnih tipov dokumentov
Možnost dinamičnega filtriranja po različnih opisnih podatkih
Enostavno verzioniranje dokumentov
Enostavno upravljanje različnih tipov delovnih tokov
Izjava naročnika
Z rešitvijo KOPA ODiP je vloga v procesu potrjevanja dokumentov vedno jasno opredeljena, sledljiva in dostopna, kar dvigne odgovornost in močno pohitri proces.
Primeri dobrih praks
Dobre prakse nastajajo skupaj z našimi zadovoljnimi uporabniki
Zadnje aktualne novice in dogodki
Kopa poslovni del
GLAVNA KNJIGA V aplikacijo Glavna knjiga se lahko avtomatsko prenašajo knjigovodski podatki iz ostalih poslovnih aplikacij-omogočen…
KOPA Plače
KOPA PLAČE Osnovni paket Kopa Plače v nadaljevanju PCE zajema algoritme za osnovna izplačila…

Kopa prejela bronasto priznanje GZS Koroške Gospodarske zbornice
GZS Koroška Gospodarska zbornica je v četrtek, 9.6.2022 podelila nagrade najboljšim inovacijam v koroški regiji…

PRIMERI DOBRIH PRAKS DIGITALIZACIJE PROIZVODNIH PODJETIJ
V torek, 14.6.2022 ob 8:30 bo potekala delavnica v prostorih Koroške gospodarske zbornice, Koroška cesta 47, Dravograd. Na…
Kontaktirajte nas
