Kopin kadrovski robot med najboljšimi nacionalnimi inovacijami

Avtor: Vika Krajnc

Napredna podjetja se zavedajo, da lahko z uporabo inovativnih kadrovskih informacijskih rešitev povečajo konkurenčnost.

Uspešnost poslovanja je najbolj odvisna od zaposlenih. Napredna podjetja se zavedajo, da lahko z uporabo inovativnih kadrovskih informacijskih rešitev povečajo konkurenčnost. To so prepoznali tudi na Gospodarski zbornici Slovenije in Kopi za informacijsko rešitev Intuitivni osebni portal zaposlenih – HR-BOT 24/7 podelili »Nacionalno srebrno priznanje GZS« za inovativnost.

Dan Inovativnosti 2018
Dan Inovativnosti 2018

BRDO PRI KRANJU, SLOVENJ GRADEC, 26. 9. 2018 – Gospodarska zbornica Slovenije je na Dnevu inovativnosti 2018 podjetju Kopa, d. d. podelila Srebrno nacionalno priznanje za inovativnost za kadrovsko informacijsko rešitev Intuitivni osebni portal zaposlenih – HR-BOT 24/7. Gre za inovacijo, ki podjetjem in organizacijam omogoča digitalizacijo kadrovskih procesov in postopkov, povezanih s sodelovanjem, vključevanjem in komunikacijo z zaposlenimi. Poleg tega HR-BOT 24/7 ponuja prehod na brezpapirno poslovanje ter poenostavitev in avtomatizacijo administrativnih opravil v kadrovski službi. S Kopino inovacijo se kadroviki lahko bolj posvetijo svoji strateški vlogi, ki jo imajo pri zagotavljanju poslovne uspešnosti, istočasno pa se podjetju znižajo stroški poslovanja.

»Nacionalna nagrada za inovativnost za Intuitivni osebni portal zaposlenih – HR-BOT 24/7 pomeni v prvi vrsti priznanje za celoten kolektiv podjetja Kopa in še posebej za ekipo, ki že vrsto let razvija in promovira sodobne rešitve za upravljanje s kadri. Nagrada tudi potrjuje pomembnost digitalizacije kadrovske funkcije pri ustvarjanju pogojev za dolgoročno konkurenčnost in dobičkonosnost,« je ob prejemu nagrade povedal Domen Ocepek, vodja razvoja programskih rešitev v podjetju Kopa, d. d.

Osnovna cilja uporabe Intuitivnega osebnega portala zaposlenih – HR-BOT 24/7 sta aktivno vključevanje zaposlenih v kadrovske procese ter brezpapirno poslovanje kadrovske službe. Zaposlenci na primer na portalu urejajo svoje osebne podatke, izražajo mnenja, podajajo predloge ter komunicirajo s kadrovsko službo. Iz kadrovske službe pa jim prek portala posredujejo dokumente, recimo plačne liste in odločbe za dopust ter anketne vprašalnike, povezane denimo z izboljšavami kompetenc, procesov, delovne klime in za načrtovanje izobraževanj. Hkrati se jih obvešča tudi o pretečenih dokumentih in prihajajočih dogodkih, kot so izobraževanja, zdravniški pregledi, testiranja …

Kot je povedal Ocepek, gre za neke vrste robota, ki je poleg samodejnega izvajanja postopkov tudi vedno dostopen. »Med pomembnimi prednostmi portala HR-BOT 24/7 je možnost uporabe takrat, ko ima zaposleni res čas oziroma, ko je motiviran. To pomeni, da lahko več in bolje prispeva k izboljšavam v podjetju hkrati pa takšna vključenost ne poveča obremenitev kadrovske službe. Ravno nasprotno, omogoča jim, da se lahko posvetijo načrtovanju in izvajanju tistih nalog, ki imajo dodano vrednost za podjetje

V Kopi so pri realizaciji inovacije sledili zadnjim uporabniškim trendom, pri čemer rešitev uporablja najsodobnejše spletne tehnologije. To zaposlenim omogoča, da kadrovski portal povsem varno uporabljajo na enak način kot druge aplikacije iz zasebnega življenja, bodisi na mobilnih telefonih, tablicah ali osebnih računalnikih, od doma ali v službi. Kopa ob tem ponuja tudi dostop prek informacijskih kioskov, kjer lahko zaposleni določene dokumente tudi natisnejo.

Intuitivni osebni portal zaposlenih – HR-BOT 24/7 lahko deluje v računalniškem oblaku, kar zagotavlja izredno hitro uvedbo, ali na lokalni infrastrukturi. Podjetje Kopa zagotavlja povezovanje portala z različnimi informacijskimi in dokumentnimi sistemi, kar uporabniku omogoča, da s portalom enostavno nadgradi obstoječe kadrovske procese in aplikacije.