Sodobne storitve za kupce visokotehnoloških rešitev
Pri razvoju podjetja si morate za izhodišče postaviti nekatere pogoste probleme, ki proizvajalcem onemogočajo izboljšanje uporabniške izkušnje, pridobivanje informacij za izpopolnjevanje izdelkov, vključevanje v nakupni proces za nove izdelke ter ponudbo dodatnih komercialnih storitev.
Kopa Customer Connect omogoča povezovanje uporabnikov produkta s proizvajalcem. Pri tem kupci dobijo spletno mesto za registracijo produkta, shranjevanje podatkov iz naprave, dokumentacijo same naprave in dodatno mesto, kamor lahko shranjujejo svoje datoteke in ustvarjajo projekte. Proizvajalec pa dobi možnost pogleda, kaj se z njegovimi produkti dogaja (kako se uporabljajo, kje so) in na podlagi povratnih informacij lahko izboljšuje izdelek ali generira dodatno prodajo.
Rešitve in storitve
Poznavanje končnih kupcev in komunikacijo z njimi
Produktna vsebina in podatki se nahajajo na enem mestu in niso razpršeni po različnih medijih ter sistemih
Varen in zaprt ekosistem, ki zagotavlja varnost pred spremembami, zlorabami ali izgubo informacij
Dodelave, nadgradnje in prilagoditve specifičnim potrebam proizvajalcev, ki jih standardne globalne rešitve ne omogočajo (kot npr. DropBox, OneDrive,…).
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Zbiranje povratnih informacij o uporabi produkta za izboljšave, razvoj in prodajo
Ocenjevanje produktov na podlagi izboljšane uporabniške izkušnje
Sporočanje vseh natančnih in ažurnih informacij o izdelku končnim uporabnikom
Možnost pridobivanja novih in prilagojenih funkcionalnosti izdelkov
Povezovanje z različnimi zalednimi sistemi, s katerimi proizvajalci obvladujejo vsebine, izdelke in kupce
Rešitev ne zahteva velikih vlaganj v razvojno infrastrukturo, se enostavno širi in je dostopna od kjerkoli
Shranjevanje zapisov in deljenje meritev iz merilnih inštrumentov
Neodvisnost od infrastrukture (kot naročniška storitev v oblaku ali na lokalni infrastrukturi uporabnika)
Hitre in povratne informacije prinašajo prednost pred konkurenco
Izjava naročnika
Customer Connect TM nam služi tudi kot platforma za pospeševanje prodaje, bodisi dodatnih programskih rešitev bodisi dodatne opreme ter novih izdelkov, tako da ga divimo kot enega strateških sistemov za nadaljnjo rast in ohranjanje konkurenčnosti.
Primeri dobrih praks
Dobre prakse nastajajo skupaj z našimi zadovoljnimi uporabniki
Zadnje aktualne novice in dogodki
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/07/Blog_Cover-8-540x360.png)
Kako lahko učinkovita komunikacija izboljša prodajne rezultate
Eden ključnih elementov, ki lahko močno vpliva na uspeh prodajne ekipe, je učinkovita komunikacija. Ko…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/06/Blog_Cover-2-540x360.png)
Kako zmanjšati strošek dela prek avtomatizacije procesa likvidacije računov
Ste se kdaj vprašali, kako bi lahko zmanjšali stroške dela in hkrati povečali učinkovitost v…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/06/Blog_Cover-1-540x360.png)
Dvojni uspeh Kope na podelitvi priznanj za inovacije Koroške!
V sredo, 5. junija 2024, smo se Kopaši v Slovenj Gradcu udeležili pomembnega dogodka za…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/05/Blog_Cover-6-540x360.png)
Poenostavitev kadrovskih procesov: Kako KOPA HRM oblikuje prihodnost?
Digitalizacija kadrovskih procesov je ključnega pomena za učinkovito upravljanje s kadri. Podjetje KOPA d.d. s…
Kontaktirajte nas
![Renata Cigale, Kopa d.d.](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2021/02/Renata-Cigale-300x300.png)