Sodobne storitve za kupce visokotehnoloških rešitev
Pri razvoju podjetja si morate za izhodišče postaviti nekatere pogoste probleme, ki proizvajalcem onemogočajo izboljšanje uporabniške izkušnje, pridobivanje informacij za izpopolnjevanje izdelkov, vključevanje v nakupni proces za nove izdelke ter ponudbo dodatnih komercialnih storitev.
Kopa Customer Connect omogoča povezovanje uporabnikov produkta s proizvajalcem. Pri tem kupci dobijo spletno mesto za registracijo produkta, shranjevanje podatkov iz naprave, dokumentacijo same naprave in dodatno mesto, kamor lahko shranjujejo svoje datoteke in ustvarjajo projekte. Proizvajalec pa dobi možnost pogleda, kaj se z njegovimi produkti dogaja (kako se uporabljajo, kje so) in na podlagi povratnih informacij lahko izboljšuje izdelek ali generira dodatno prodajo.
Rešitve in storitve
Poznavanje končnih kupcev in komunikacijo z njimi
Produktna vsebina in podatki se nahajajo na enem mestu in niso razpršeni po različnih medijih ter sistemih
Varen in zaprt ekosistem, ki zagotavlja varnost pred spremembami, zlorabami ali izgubo informacij
Dodelave, nadgradnje in prilagoditve specifičnim potrebam proizvajalcev, ki jih standardne globalne rešitve ne omogočajo (kot npr. DropBox, OneDrive,…).
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Zbiranje povratnih informacij o uporabi produkta za izboljšave, razvoj in prodajo
Ocenjevanje produktov na podlagi izboljšane uporabniške izkušnje
Sporočanje vseh natančnih in ažurnih informacij o izdelku končnim uporabnikom
Možnost pridobivanja novih in prilagojenih funkcionalnosti izdelkov
Povezovanje z različnimi zalednimi sistemi, s katerimi proizvajalci obvladujejo vsebine, izdelke in kupce
Rešitev ne zahteva velikih vlaganj v razvojno infrastrukturo, se enostavno širi in je dostopna od kjerkoli
Shranjevanje zapisov in deljenje meritev iz merilnih inštrumentov
Neodvisnost od infrastrukture (kot naročniška storitev v oblaku ali na lokalni infrastrukturi uporabnika)
Hitre in povratne informacije prinašajo prednost pred konkurenco
Izjava naročnika
Customer Connect TM nam služi tudi kot platforma za pospeševanje prodaje, bodisi dodatnih programskih rešitev bodisi dodatne opreme ter novih izdelkov, tako da ga divimo kot enega strateških sistemov za nadaljnjo rast in ohranjanje konkurenčnosti.
Primeri dobrih praks
Dobre prakse nastajajo skupaj z našimi zadovoljnimi uporabniki
Zadnje aktualne novice in dogodki

Kako postati najboljši zaposlovalec v naslednjih 5 letih?
Največji kapital podjetja so zaposleni, njihova strokovna usposobljenost pa predstavlja konkurenčno prednost podjetja. Z načrtnim zaposlovanjem…

𝐊𝐨𝐩𝐚 & 𝐒𝐥𝐨𝐯𝐞𝐧𝐬𝐤𝐢 𝐤𝐚𝐝𝐫𝐨𝐯𝐬𝐤𝐢 𝐤𝐨𝐧𝐠𝐫𝐞𝐬 𝟐𝟎𝟐𝟑
Ponosni smo, da je Kopa d. d. tudi v letu 2023 del #loveHR Summit. Kopini strokovnjaki večjim…

Kopa nagrajena za najboljši projekt Data Center
Na zasebnem dogodku distributerja Exclusive Networks je Kopa prejela nagrado za 𝐧𝐚𝐣𝐛𝐨𝐥𝐣š𝐢 𝐩𝐫𝐨𝐣𝐞𝐤𝐭 𝐃𝐚𝐭𝐚 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫….

Zaposlujemo sistemskega inženirja
Ste IT strokovnjak, ki želi nadgraditi oziroma izpopolniti svoje znanje? Mogoče to znanje že…
Kontaktirajte nas
