Informacijska podpora procesom sistema vodenja in upravljanja kakovosti
Zaradi vedno višjih zahtev trga po visoki kakovosti izdelkov in konkurence se morajo podjetja prilagajati in izboljševati v smeri dvigovanja kakovosti.
Upravljanje kakovosti je eden kritičnih poslovnih izzivov v podjetjih, saj moramo doseči čim večjo zadovoljstvo kupcev, stalno izboljševati svoje procese in doseči čim boljše sodelovanje zaposlenih pri realizaciji ciljev kakovosti, ki si jih je vodstvo postavilo.
Kopine rešitve ponujajo učinkovite rešitve za informacijsko podporo sistema vodenja in upravljanja kakovosti, tako podjetjem zagotavljajo optimiziranje procesov povezanih z vodenjem kakovosti.
Rešitve in storitve
Ukrepi
Vodenje ukrepov v Kopinem sistemu ODiP ne le podpira vodenje dokumentov ali nalog, temveč vključuje cel splet dejavnosti, ki se odvijajo pri ukrepih, od načrtovanja, podpore ukrepom pa do same izvedbe.
ISO
Upravljanje kakovosti s sistemi ISO in s tem povezano upravljanje varnosti dokumentov, transparentnost sprememb/dokumentni tokovi ter jasno določena odgovornost.
Reklamacije
Odlična podpora sistemom vodenja kakovosti pri obvladovanju reklamacij, za zagotavljanje korektnih odnosov pri poslovnem komuniciranju (dobavitelji, kupci)
Laboratorij
Obvladovanje sistemov kakovosti ne prinaša samo zahtev po urejenem dokumentiranju, pač pa nam pomaga pri optimizaciji in merjenju učinkovitosti dela v laboratorijih.
Vhodna kontrola
Upravljanje sistemov kakovosti vhodnih materialov v bistvu preprečuje slabo kakovost končnih izdelkov, saj preprečuje, da bi nekakovosten material prispel v proizvodnjo.
Končna kontrola
Programske rešitve za obvladovanje končne kontrole, v kateri se preverjajo vse ali samo nekatere karakteristike kakovosti proizvodov pri normalnih pogojih.
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Odpravljanje težav v poslovnih procesih ter zagotavljanje preglednosti nad nastankom in shranjevanjem dokumentov.
Učinkovita podpora zahtevnejših delovnih postopkov, kot so eskalacije, opomniki ter upravljanje z različicami dokumentov
Manjša verjetnost napak in poškodb izdelkov ter enotno izpolnjevanje zahtev poslovnih partnerjev
Zniževanje neposrednih stroškov zaradi izločitve izdelkov neustrezne kakovosti v začetni fazi proizvodnega procesa
Doseganje ustrezne ravni kakovosti izdelkov s čim nižjimi stroški, s katerimi zadovoljimo zahteve poslovnih partnerjev
Utrjujemo ugled podjetja, tako dobimo boljše izhodišče pri pogajanjih o cenah
Primeri dobrih praks
Dobre prakse nastajajo skupaj z našimi zadovoljnimi uporabniki
Zadnje aktualne novice in dogodki
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/07/Blog_Cover-8-540x360.png)
Kako lahko učinkovita komunikacija izboljša prodajne rezultate
Eden ključnih elementov, ki lahko močno vpliva na uspeh prodajne ekipe, je učinkovita komunikacija. Ko…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/06/Blog_Cover-2-540x360.png)
Kako zmanjšati strošek dela prek avtomatizacije procesa likvidacije računov
Ste se kdaj vprašali, kako bi lahko zmanjšali stroške dela in hkrati povečali učinkovitost v…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/06/Blog_Cover-1-540x360.png)
Dvojni uspeh Kope na podelitvi priznanj za inovacije Koroške!
V sredo, 5. junija 2024, smo se Kopaši v Slovenj Gradcu udeležili pomembnega dogodka za…
![](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2024/05/Blog_Cover-6-540x360.png)
Poenostavitev kadrovskih procesov: Kako KOPA HRM oblikuje prihodnost?
Digitalizacija kadrovskih procesov je ključnega pomena za učinkovito upravljanje s kadri. Podjetje KOPA d.d. s…
Kontaktirajte nas
![Renata Cigale, Kopa d.d.](https://www.kopa.si/wp-content/uploads/2021/02/Renata-Cigale-300x300.png)