Search
Close this search box.

Informacijska podpora procesom sistema vodenja in upravljanja kakovosti

Zaradi vedno višjih zahtev trga po visoki kakovosti izdelkov in konkurence se morajo podjetja prilagajati in izboljševati v smeri dvigovanja kakovosti.
Upravljanje kakovosti je eden kritičnih poslovnih izzivov v podjetjih, saj moramo doseči čim večjo zadovoljstvo kupcev, stalno izboljševati svoje procese in doseči čim boljše sodelovanje zaposlenih pri realizaciji ciljev kakovosti, ki si jih je vodstvo postavilo.

Kopine rešitve ponujajo učinkovite rešitve za informacijsko podporo sistema vodenja in upravljanja kakovosti, tako podjetjem zagotavljajo optimiziranje procesov povezanih z vodenjem kakovosti.

Rešitve in storitve

Ukrepi

Vodenje ukrepov v Kopinem sistemu ODiP ne le podpira vodenje dokumentov ali nalog, temveč vključuje cel splet dejavnosti, ki se odvijajo pri ukrepih, od načrtovanja, podpore ukrepom pa do same izvedbe.

ISO

Upravljanje kakovosti s sistemi ISO in s tem povezano upravljanje varnosti dokumentov, transparentnost sprememb/dokumentni tokovi ter jasno določena odgovornost.

Reklamacije

Odlična podpora sistemom vodenja kakovosti pri obvladovanju reklamacij, za zagotavljanje korektnih odnosov pri poslovnem komuniciranju (dobavitelji, kupci)

Laboratorij

Obvladovanje sistemov kakovosti ne prinaša samo zahtev po urejenem dokumentiranju, pač pa nam pomaga pri optimizaciji in merjenju učinkovitosti dela v laboratorijih.

Vhodna kontrola

Upravljanje sistemov kakovosti vhodnih materialov v bistvu preprečuje slabo kakovost končnih izdelkov, saj preprečuje, da bi nekakovosten material prispel v proizvodnjo.

Končna kontrola

Programske rešitve za obvladovanje končne kontrole, v kateri se preverjajo vse ali samo nekatere karakteristike kakovosti proizvodov pri normalnih pogojih.

Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti

Odpravljanje težav v poslovnih procesih ter zagotavljanje preglednosti nad nastankom in shranjevanjem dokumentov.

Učinkovita podpora zahtevnejših delovnih postopkov, kot so eskalacije, opomniki ter upravljanje z različicami dokumentov

Manjša verjetnost napak in poškodb izdelkov ter enotno izpolnjevanje zahtev poslovnih partnerjev

Zniževanje neposrednih stroškov zaradi izločitve izdelkov neustrezne kakovosti v začetni fazi proizvodnega procesa

Doseganje ustrezne ravni kakovosti izdelkov s čim nižjimi stroški, s katerimi zadovoljimo zahteve poslovnih partnerjev

Utrjujemo ugled podjetja, tako dobimo boljše izhodišče pri pogajanjih o cenah

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

Kontaktirajte nas

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.