Informacijska podpora vodenja trženjskih aktivnosti
Kupec je kralj in tako je treba z njim ravnati. Zato trženjsko in prodajno osebje potrebuje vrsto orodij in informacij iz različnih delov informacijskega sistema. Z celovito obravnavo kupcev in dobaviteljev lahko ponudite kakovostne storitve, s katerimi povečujete vašo konkurenčno prednost, po drugi strani pa prek večjega izplena pri poslih ustvarjate prihodke in dobiček.
Kopa za področje komerciale ponuja zbirko standardnih informacijskih rešitev v sistemu KOPA ERP, s katerimi podjetja v celoti pokrijejo informacijske in procesne zahteve, vodstvu pa omogoča celovit vpogled v stanje v oddelku komerciale za upravljanje likvidnosti in planiranja poslovne uspešnosti.
Rešitve in storitve
Rešitve v nabavnih procesih
Učinkovita podpora nabavnim procesom, predvsem pa točna in hitra informacija ob pravem trenutku je vaša velika prednost. Tvorjenje zunanjih naročil na osnovi internih naročil v podjetju, povpraševanje in zbiranje ponudb dobaviteljev, vodenje podatkov o pričakovanih rokih dobav in razknjiževanje
Rešitve v prodaji
Skrb za celotni prodajni proces v podjetju, planiranje prodaje, naročila kupcev, vodenje pogodb in izjav o davkih, urejanje različnih cenikov, dajanje ponudb, izvedbe dobav in dostav ter izdelava prodajnih analiz za proizvodna podjetja.
Skladišče in logistika
Avtomatizacija zajema, izdaje in pregleda nad količinskimi vhodi in izhodi vseh vrst skladišč. Takojšnji podatki o skladiščenju materialov, polizdelkov, izdelkov in trgovskega blaga po lokacijah in po različnih cenah. Popolna prilagodljivost zahtevam uporabnika ob upoštevanju dobrih praks iz logističnih procesov za različne gospodarske panoge in proizvodne dejavnosti.
Posebne rešitve v prodaji
Dobre prakse, s katerimi podjetja v celoti pokrijejo informacijske in procesne zahteve/potrebe prodaje tako v osnovnem delovnem okolju v podjetju kot tudi na terenu. (KOPA ODiP, CRM point, projektno vodenje trženjskih aktivnosti, mobilno naročanje, rezervacije, odsotnosti, Office 365,….)
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Analiza dobaviteljev ob naročanju
Optimizacija in poenostavitev procesov nabave
Učinkovitejša izraba informacij za prodajo in kakovostnejše delo s strankami
Za 30% hitrejša priprava in večja dobičkonosnost ponudb
Ureditev delovnih postopkov, odgovornosti in zaupnosti dokumentov
Poenostavitev, optimizacija in pospešitev skladiščnih postopkov, komisionirnih poti in transporta
Primeri dobrih praks
Dobre prakse nastajajo skupaj z našimi zadovoljnimi uporabniki
Zadnje aktualne novice in dogodki
Vloga umetne inteligence v kadrovski službi
V sodobnem poslovnem svetu se kadrovska funkcija vedno bolj spoprijema s kompleksnimi izzivi in pritiski….
Kako poskrbeti za kibernetsko varnost?
Kibernetska varnost je ključnega pomena za zaščito vaših podatkov in informacij. Napadi na spletne sisteme…
Kako lahko učinkovita komunikacija izboljša prodajne rezultate
Eden ključnih elementov, ki lahko močno vpliva na uspeh prodajne ekipe, je učinkovita komunikacija. Ko…
Kako zmanjšati strošek dela prek avtomatizacije procesa likvidacije računov
Ste se kdaj vprašali, kako bi lahko zmanjšali stroške dela in hkrati povečali učinkovitost v…