Meni

Komerciala

Učinkovitejša izraba pravih informacij za kakovostnejše delo z strankami

Informacijska podpora vodenja trženjskih aktivnosti

Kupec je kralj in tako je treba z njim ravnati. Zato trženjsko in prodajno osebje potrebuje vrsto orodij in informacij iz različnih delov informacijskega sistema. Z celovito obravnavo kupcev in dobaviteljev lahko ponudite kakovostne storitve, s katerimi povečujete vašo konkurenčno prednost, po drugi strani pa prek večjega izplena pri poslih ustvarjate prihodke in dobiček.

Kopa za področje komerciale ponuja zbirko standardnih informacijskih rešitev v sistemu KOPA ERP, s katerimi podjetja v celoti pokrijejo informacijske in procesne zahteve, vodstvu pa omogoča celovit vpogled v stanje v oddelku komerciale za upravljanje likvidnosti in planiranja poslovne uspešnosti.

Rešitve in storitve

Rešitve v nabavnih procesih

Učinkovita podpora nabavnim procesom, predvsem pa točna in hitra informacija ob pravem trenutku je vaša velika prednost. Tvorjenje zunanjih naročil na osnovi internih naročil v podjetju, povpraševanje in zbiranje ponudb dobaviteljev, vodenje podatkov o pričakovanih rokih dobav in razknjiževanje

Rešitve v prodaji

Skrb za celotni prodajni proces v podjetju, planiranje prodaje, naročila kupcev, vodenje pogodb in izjav o davkih, urejanje različnih cenikov, dajanje ponudb, izvedbe dobav in dostav ter izdelava prodajnih analiz za proizvodna podjetja.

Skladišče in logistika

Avtomatizacija zajema, izdaje in pregleda nad količinskimi vhodi in izhodi vseh vrst skladišč. Takojšnji podatki o skladiščenju materialov, polizdelkov, izdelkov in trgovskega blaga po lokacijah in po različnih cenah. Popolna prilagodljivost zahtevam uporabnika ob upoštevanju dobrih praks iz logističnih procesov za različne gospodarske panoge in proizvodne dejavnosti.

Posebne rešitve v prodaji

Dobre prakse, s katerimi podjetja v celoti pokrijejo informacijske in procesne zahteve/potrebe prodaje tako v osnovnem delovnem okolju v podjetju kot tudi na terenu. (KOPA ODiP, CRM point, projektno vodenje trženjskih aktivnosti, mobilno naročanje, rezervacije, odsotnosti, Office 365,….)

Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti

Analiza dobaviteljev ob naročanju

Optimizacija in poenostavitev procesov nabave

Učinkovitejša izraba informacij za prodajo in kakovostnejše delo s strankami

Za 30% hitrejša priprava in večja dobičkonosnost ponudb

Ureditev delovnih postopkov, odgovornosti in zaupnosti dokumentov

Poenostavitev, optimizacija in pospešitev skladiščnih postopkov, komisionirnih poti in transporta

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

Kontaktirajte nas

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.